SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG KE BLOG PRASEKOLAH SK TASEK GELUGOR,13300 TASEK GELUGOR,S.PERAI(U),P.PINANG...

Sunday, March 13, 2011

BUKU SKRAP NOMBOR 1 - 10

    Mengenal nombor 1 hingga 10 sudah selesai..so Cikgu Ani minta budak2 Pra Cemerlang buat buku skrap nombor 1 - 10. Murid-murid diminta menulis nombor dan bilangan nombor tersebut..kemudian menulis perkataan dalam bahasa Malaysia dan bahasa Inggeris.Macam biasalah ada beberapa budak yang bermasalah walaupun nak tiru apa yang dah cikgu tulis..."cikgu,saya tak reti"...ayat tang yang sama jugak....."awak ikut apa yang cikgu tulis di papan hitam ni".,kata cikgu Ani....
  Jom tengok gambar yang sempat cikgu  Ani uploadkan..Ada yang lukis gambar hantu kat kulit buku tu bila cikgu kata lukis apa sahaja yang awak suka kat kulit buku tu ...Adam Aqasha...Punyala banyak benda yang boleh dilukis,hantu jugak yang dia berkenan..hishhh....
Tekun menyiapkan buku skrap nombor masing-masing....
Hafiz.....cantik dan kemas buku skrap yang dihasilkannya..
Daniel sibuk melukis kulit buku skrapnya...
Adam Aqasha.....tekun melukis gambar'hantu' pada kulit buku..hish..hish
Inilah hasil gambar kulit pada buku Adam Aqasha.....

No comments:

Post a Comment

Post a Comment